reklama

A tak som začala...

Už dlhšiu dobu som premýšľala o založení si vlastného blogu. Hovorí sa, že všetky veci sa dejú v ten pravý čas. Pre mňa bol ten pravý práve dnes /9.2.2013/. Po dnešnom stretnutí s príjemným človekom som si ihneď po príchode domov založila tento blog.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

S pani Maricou sme sedeli v bratislavskej reštaurácii so živou stravou a hovorili sme o veciach súvisiacich nie len so zdravým, ale aj s výchovou a vzdelávaním detí, či s očkovaním. Obe sme sa zhodli na tom, že ďakujeme dnešnej dobe za rýchly a slobodný prístup k informáciám. Pani Marica, dáma v zrelom veku, mala veľa otázok a ja som ochotne a bezprostredne odpovedala. Z niektorých odpovedí nezostala zaskočená a mňa veľmi potešilo, že nie len mladí ľudia sú dnes informovaní. Hovorili sme však aj o témach, ktoré boli v minulosti tabu a táto milá pani si ihneď žiadala odkazy na stránky, videá či články. Obe sme boli nadšené plodnou komunikáciou. Mňa však najviac potešilo s akým nadšením pani Marica odchádzala, papierik s poznámkami si starostlivo uložila a už sa tešila ako všetky tieto informácie posunie ďalej. Lebo ako povedala: „Je čoraz viac mamičiek, ktoré chcú ísť takouto cestou, ale nevedia ako. Mali by ste si založiť ten blog. Pomôžete im.“ A tak som tu. Za relatívne krátku dobu som prešla veľkou osobnou zmenou a to ma priviedlo ku krokom, ktoré zmenili môj pohľad na rôzne veci, ktoré sa mi dovtedy zdali „normálne“. Všetko sa dialo postupne a nič nie je konečné. Začalo sa to pred viac ako šiestimi rokmi. Nie len veci sa dejú v pravý čas, ale aj ľudí stretávame presne vtedy kedy máme. Naučila som sa brať veci tak, ako prichádzajú, ako dary jednotlivých okamihov. Nebolo to jednoduché, ale na mojej ceste mi bol a stále je oporou, motiváciou môj priateľ, s ktorým zdieľame rovnaké názory od samého začiatku nášho vzťahu. Po zhruba troch rokoch vzťahu sa nám narodila dcérka Zuzanka a obaja sme sa začali zaujímať viac o zdravie, no každý z iného uhla. Robko zo strany stravovania a ja som sa začala venovať problematike očkovania. Touto cestou ďakujem mojej švagrinej za informáciu ohľadom /ne/očkovania. Vďaka jednej jedinej informácii som začala zbierať a študovať dostupné materiály. Neobišla som ani knižky, ktoré vyšli i napriek tomu, že z istého pohľadu boli nežiadúce. Pri našom rozhodovaní, či dať alebo nedať dcérku očkovať, nám pomohol doktor Buchwald a jeho kniha Očkovanie obchod so strachom, či doktor Martin Hirte - Očkovanie pre a proti, no aj pán Virapen s knihou Nežiadúci účinok smrť, rovnako však aj pani Iva Vranska s knihou Vakcína alebo nedovoľ, aby mi ublížili. Vďaka „samoštúdiu“ som sa nakoniec dopracovala aj k stránkam ako www.slobodavockovani.sk či www.rizikaockovania.sk a tu som mala možnosť nájsť mnoho zaujímavých a plodných článkov na túto tému. Dokonca sme sa osobne zúčastnili aj niekoľkých prednášok o očkovaní, kde sme mali možnosť spoznať rodičov, ktorí zdieľajú rovnaký názor na túto problematiku. Dnes si ďakujeme a sme šťastní, že máme možnosť vzdelávať sa a tak dávame šancu na lepší život našim deťom. Práve vďaka tejto skúsenosti som sa naučila, že nemusíme robiť všetko čo robia ostatní. A už vôbec nie preto lebo to robia všetci.

Zuzana Bohmeová

Zuzana Bohmeová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

To, že niektoré názory sú väčšinové ešte neznamená, že sú aj pravdivé. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu